상세 컨텐츠

본문 제목

Stryper - Honestly

ccmsupply's fav.

by ccmsupply 2017. 4. 29. 10:03

본문

Honestly, I believe in you
정말로, 나는 당신을 믿어요
Do you trust in me
당신은 나를 신뢰하나요?
Patiently, I will stand by you
인내하며, 나는 당신 곁에 있을 거예요
I will stand beside you faithfully
나는 항상 믿음으로 당신 곁에 있을 거예요

And through the years
시간이 흐르면서
I will be a friend
나는 친구가 될 거예요
For always and forever
항상 영원히

Call on me and I'll be there for you
불러주세요, 
그리고 나는 당신을 위해 거기에 있을 거예요
I'm a friend who always will be true
나는 항상 진실한 친구로 존재할게요
And I love you can't you see
그리고 나는 당신을 사랑해요, 보이시나요?
That I can say I love you honestly
정직하게 사랑한다고 말할 수 있어요


I will never betray your trust in me
나는 당신의 신뢰를 저버리지 않을 거에요
And I love you can't you see
그리고 나는 당신을 사랑해요, 보이시나요?
That I can say I love you honestly
정직하게 사랑한다고 말할 수 있어요

Michael Sweet

To Hell with the Devil (1986)

'ccmsupply's fav.' 카테고리의 다른 글

Michael W. Smith - Agnus Dei  (0) 2017.05.04
Natalie Grant - I Am Not Alone  (0) 2017.05.01
Sandi Patty - Upon This Rock  (0) 2017.04.26
Jamie Slocum - Dependence  (0) 2017.04.14
Point Of Grace - Jesus Will Still Be There  (0) 2017.04.09

관련글 더보기

댓글 영역